Jak uatrakcyjnić treści na swoim blogu? Mamy na to sposoby!

Data dodania: 15.02.2018


Pamiętaj, że coraz więcej z nas „kupuje oczami” – dlatego warto zastanowić się nad wzbogaceniem treści bloga o inne elementy, takie jak grafiki, fotografie czy też materiały video. Mimo tego, że zamieszczenie na blogu filmiku nie wpłynie na wynik SEO, to jednak statystyki pokazują wyraźnie, że dzięki niemu znacznie wydłuża się czas spędzony na danej stronie. Co to właściwie oznacza dla naszego bloga? Obecnie algorytmy stworzone przez przeglądarkę Google biorą pod uwagę również czas spędzany przez użytkowników na stronie – im dłużej tym lepiej, ponieważ pozycja naszego bloga stale się wzmacnia. Ponadto wato zaznaczyć, że samo zmieszczenie treści video może przełożyć się na większy ruch na stronie.

Czy wiedziałeś o tym, że popularność wyszukiwania krótkich fraz kluczowych wciąż spada? Obecnie internauci preferują raczej dłuższe frazy kluczowe – właśnie dlatego im dłuższy tekst na bloga stworzymy, tym zyskamy większą szansę użycia tych samych słów, co użytkownicy. Dodatkowo, dłuższe treści są również odpowiednie do promocji w kanałach social mediów, ponieważ cieszą się większą popularnością niż krótkie notki, osiągają lepsze zasięgi oraz są częściej udostępniane przez innych użytkowników. Wszystkie te elementy w znaczący sposób potrafią wpłynąć na pozycję danej strony w wynikach wyszukiwania. Najlepszą strategią promowania twojego bloga firmowego, będzie regularne przygotowywanie merytorycznych wpisów na poziomie eksperckim. Takie treści zachowują aktualność przez dłuższy czas, co wpływa na wzmocnienie naszej pozycji w SEO – nawet na długie lata.

Strony internetowe Szczecin

Warto zapamiętać, że teksty powinny być dość długie – koniecznie muszą wyróżniać się też jakością treści oraz ukazywać się regularnie. Częstotliwość wpisów powinna być przez ciebie założona z góry – ważne jest trzymanie się planu, aby blog był nieustannie aktualizowany. Działania SEO są bardzo skuteczne, a do tego tańsze niż klasyczne formy reklamy. Pamiętaj, że działania SEO oraz content marketing nie są w stanie wygenerować szybkich efektów – są to działania raczej długofalowe, dlatego natychmiastowe skutki nie będą widoczne. Warto jednak poczekać kilka miesięcy lub pół roku, aby przekonać się, na jak silnej pozycji znalazła się twoja marka.

Tworzone przez Ciebie treści powinny być oczywiście unikatowe – musisz wykorzystać w tym celu swoje doświadczenie lub – jeśli go nie posiadasz – wykonać szeroki research i na tej podstawie dokonać wpisu. Wartościowe treści są doceniane zarówno przez czytelników, jak i przez wyszukiwarki, dlatego warto jest poświęcić na nie więcej czasu i zadbać o ich jakość.

Projektowanie stron