Jak wypromować swój sklep internetowy? Podpowiadamy i dajemy Ci konkretne narzędzia.

Data dodania: 16.03.2018


Już od wielu lat wśród właścicieli sklepów internetowych panuje opinia, że pozycjonowanie jest jedną z najlepszych narzędzi marketingowych. Dlaczego popularność pozycjonowania wciąż rośnie? Przede wszystkim musisz wiedzieć, jak funkcjonuje proces pozycjonowania, a dokładnie to, że składa się on z dwóch części. Pierwsza polega na pracy nad samą witryną internetową – potrzebujesz umieścić na niej unikatowe teksty, napisane zgodnie z zaleceniami wyszukiwarki Google, musisz również zadbać o poprawną budowę strony. Czas na omówienie drugiej części – to nic innego, jak pozyskiwanie linków do strony. Mamy jednak złą wiadomość – proces zbierania wartościowych linków zabiera sporo czasu i nie przynosi szybko efektów. To jednak opłacalne działania, które mogą wytworzyć korzystny dla twojego sklepu efekt przekładalny na większą ilość zamówień.

Strony internetowe Szczecin

Ok – mamy za sobą omówienie pozycjonowania, czas przejść do innych narzędzi marketingowych, które pomogą ci wypromować sklep internetowy. Postaw również na kampanie reklamowe – to rozwiązanie, które da ci zauważalne efekty, bez czekania tygodniami na wygenerowanie ruchu na stronie. Myślisz, że stworzenie kampanii zajmie ci dużo czasu? Nie martw się, naszym zdaniem zamknie się to w kilku intensywnych godzinach. Po tym wystarczy wpłacić odpowiednio wysoki budżet i zakupywać ruch tematyczny, który ma związek z Twoją stroną. Nie wiesz dokładnie o jakich kampaniach mowa? Przyjrzyj się na przykład portalowi Facebook, który jest pełen takich rozwiązań. Kampania w takich miejscach nie ciągną za sobą dużych kosztów, a wiele branż korzysta z nich regularnie, ponieważ cieszą się dobrymi efektami. Organizując kampanię na takim portalu, masz także dużo możliwości dopasowania parametrów, takich jak wiek, płeć czy zainteresowania odbiorców, dzięki czemu możesz dotrzeć do dobrze sprecyzowanej grupy docelowej. Kolejny przykład skutecznej kampanii marketingowej w Internecie to reklama remarketingowa, która śledzi odbiorców podczas surfowania w sieci. W sytuacji, kiedy użytkownik odwiedzi twoją stronę, ale coś odwiedzie go od zakupu (może być to cena, czas wysyłki, albo jej koszt), zostanie automatycznie dodany do listy remarketingowej, a na jego ekranie wyświetlą się banery z naszymi produktami, zachęcającymi do zakupu.

Fado Szczecin Wypożyczalnia

Nie myśl jednak, że będziesz mógł sprzedawać za pośrednictwem kanałów mediów społecznościowych – to nie jest ich zadanie. One jedynie budują społeczność wokół marki i podkreślają jej wartości, a także zwiększają świadomość brandu. Możesz wykorzystać je także do sprawnej komunikacji na linii klient – sprzedawca.

Strony www Szczecin